You are here
Werk
Campagnebeelden vormgeven is maken dat je een sterk concept visueel uitbeeldt. Hierbij rekening houden met specifieke doelgroep, merk, ..., uitingen kunnen gebeuren op diverse media en een campagnebeeld werkt evengoed op print als web. Bij promotie voeren is het natuurlijk ook belangrijk welk kanaal of kanalen je gaat gebruiken, een doordacht inzicht is hier essentieel.
- 1 of 3
- next ›
Campagnebeeld en promotiecampagne voor klei ten toon een tentoonstelling over keramiek. Het campagnebeeld bestond uit sterk grafisch uitgewerkte iconen met herkenbaarheid. Het campagne beeld werd telkens herhaald op meerdere media om mensen te informeren: site/ affiches 50*70cm/ flyers en uitnodigingen. Het concept ‘klei ten toon’ en copywriting is volledig ontwikkeld door mij. Tijdens de opmaak is rekening gehouden met drukkosten, druk in één kleur maar ook geen plaatwissel omdat de uitnodigingen de affiche doubleert en konden versneden worden op postkaartformaat.
Campagnebeeld environment coca cola light we take care of the environment Coca cola light ging groen, hun blikjes werden gemaakt uit recyclage materiaal, hun campagne concept was green can, zodoende hier een lieftallig beeld om de groenigheid in beeld te zetten met natuurelementen.
cards / affichage / vendormachine
Ontwerp van een stijl en campagnebeeld voor een tijdelijke actie van coca cola light; the fashion cans die eenvoudig kon worden overgezet naar meerdere media (site, promomateriaal,...)
Ontwikkeling van een campagne idee / onderlegger in het thema seduction voor coca cola light. Onderleggers met manieren hoe je kunt verleiden.
Campagnebeeld voor Fanta Dorango conceptontwikkeling: lekker lang drinkplezier. Fanta had een nieuwe smaak op de markt gebracht en hierbij hoort een campagneconcept en beeld.
- 1 of 3
- next ›