You are here

Werk

werk
Indentiteit /logo

Het ontwerpen van een logo geeft mee vorm aan een bedrijf. Een unieke identiteit geeft een bedrijf een unieke positie met een sterke herkenbaarheid voor klanten.
Werken met een sterke typografie, unieke vormen en kleuren maken een huisstijl sterk herkenbaar.

Ontwerpen van volledige huisstijl voor Attiks

Attiks web and print designbureau is een klein maar sterk doorgedreven bedrijf gespecialiseerd in web ontwikkeling en grafisch ontwerp, hierbij hoort dan natuurlijk ook een duidelijk visuele uitstraling met een eigenheid. Voor Attiks is het belangrijk dat klanten bij hen aankloppen voor gespecialiseerde diensten zoals e-commerce sites, Drupal, CMS, intern beveiliging van online data en online interne werkingstools van databeheer en grafisch ontwerp. Attiks heeft specifiek voor de meer stoere kleuren zwart en geel gekozen met een sterk contrast om de stevigheid van het bureau te tonen maar ook de edge waarop ze werken. Het icoon geeft de a weer van Attiks waaronder 'Attiks staat' en een niet zo gestandaardiseerd lettertype, Aardvark Cafe. Daarnaast komt de verbinding tussen web en grafisch werk terug in de verbinding tussen print and webdesign. Buiten de kleuren wordt vormelijk met herhaling gewerkt. Logo en duiding van diensten lossen elkaar af en werken samen in symbiose.

merk positionering / logodesign / huisstijl / site / t-shirts / huisstijlaffiches / autobelettering

logo design bowlen voor in Guinness World Records

Voor een tijdelijk evenement: Guinness World Records bowlen is dit logo ontworpen.
één versie in de vorm van een bowlingbal en de andere in de vorm van de opstelling van de kegels.
De kleuren zijn in functie van de sfeer gekozen enerzijds de bowlingbaan en anderzijds meedoen aan Guinness World Records bowlen, waar je voor de overwinning gaat.
Het logo is geplaatst geweest op diverse media: zoals flyers, t-shirts om mensen te mobiliseren om mee te doen, ruchtbaarheid te geven, enzovoort onder een strikte merknaam. De naamkeuze is bewust gedaan dat een groep mensen samen aan iets magisch werken.

logo design / t-shirts

Huisstijl vrijvliegroute.com

Vrijvliegroute.com is een online ticket site bedrijf met promobonnen voor vliegroutes. Deze klant vroeg voor zijn beginnende business een duidelijk huisstijl en een logo met dynamiek. De kleur blauw verwijst naar vliegen en de gradiënten in het logo versterken dit nog meer. De twee blauwe kleuren met de strakke vliegvorm komen steeds terug, in al hun drukwerk. De typografie is vrij eenvoudig gehouden met afwisseling tussen vet en normaal. Het contrast maakt dat je eenvoudiger kan lezen. Voor deze klant werden naast de corperate design ook de naamkaartjes, briefhoofd en mappen ontworpen.

Huisstijl / merk positionering / logo design / briefhoofd / naamkaartjes / mappen

tennant

Logo voorstel Tennant. Tennant een ontwikkelaar en producent van binnen- en buitenhuis industriële poetsoplossing vroeg hun logo onderhanden te nemen.
De bogen in het logo staan voor poetsbewegingen en er is een eigenzinnige typografie gebruikt om de eigenheid duidelijk te maken, de kleur blauw staat voor water en reinheid.

logo voorstel / concept

Bread Garden

Breadgarden Bistro - eethuis breidde uit en gelijktijdig wilden ze hun imago verstreken daarom is de volledige huisstijl herdaan.

volledige huisstijl / merk positionering / gevel / menu's / aankleding bistro/ shorten / bonnen