You are here

Werk

werk
Web

Een website kan een verlengde zijn van uw huisstijl maar ook een verlenging van uw diensten of een winkel op zich. Belangrijk bij een website is dat het hyper functioneel is en op meerdere media wordt uitgedragen: tablet, smartphone,… Usability en user experience staan voorop, te lang wachten op je product in het winkelwagentje te krijgen, uitchecken,… De sites die ik ontwikkel worden samen met een professioneel bureau uitgevoerd. Afhankelijk van het doel van de site bijvoorbeeld een tijdelijke promotionele campagnesite wordt de design en functionaliteit aangepast.

minifabriek e-commerce site

Minifabriek is een e-commerce site met liefelijke spulletjes voor kinderen. Bij de vormgeving is rekening gehouden met de doelgroep; ouders met jonge kinderen. Het logo en vormgeving zijn kindvriendelijk, daarnaast is er technisch rekening gehouden met de toegankelijkheid van de klant en uitchecken, betaalmodules. De e-commerce site kan de klant eenvoudig zelf onderhouden, opladen van beelden en teksten, door middel van CMS in drupal. Het CMS is volledig opgezet door Attiks.

site design / positionering / CMS / e-commerce site

Ontwerp van een navigatie voor een digital asset management tool

Overstock vroeg om de navigatie van hun DAM (digital asset management) tool onder handen te nemen. DAM is een intern online systeem om beelden te beheren in functie van hun marketing en communicatie gekoppeld aan hun ERP. De navigatie moest duidelijk en gebruiksvriendelijk zijn voor zowel desktop, tablet als mobiel met oog voor overzicht. Bij de ontwikkeling is bewust gekozen voor een losstaande vormgeving die niet refereert naar hun huisstijl en met pictogrammen te werken.

iconen ontwerp voor navigatie / landingspage ontwerp

Ontwerp van een branding site voor Attiks

Ontwerp van een site voor Attiks webdesign bureau waarbij de vier pijlers van het bedrijf duidelijk naar voor moesten komen op de homepagina web, drupal development, print en design. Daarbij wilden ze hun uniekheid in het web technisch vertaald hebben in een eigen vormgeving rekening houdend met hun huisstijl.

site design / positionering / CMS / blog / social media verankering

Promotionele site van de fashion cans and designers days

Doel van de tijdelijke site was, naast alle andere communicatie, om de fashion cans te promoten en een positieve houding te creëren ten opzichte van het merk coca cola light via uniek ontworpen designer blikjes door bekende Belgische modeontwerpers en de consument deze te laten ontwerpen. Daarnaast fungeerde de site ook als informatiepunt waar en wanneer de fashion edition door ging met de verkoop van items van de ontwerpers: badlaken, luchtmatras,… en de modeshow.

De site werd regelmatig veranderd via pop-ups voor tijdelijke acties of samenwerkingen in de verf te zetten en er werden wedstrijden voorzien om mogelijke gadgets te winnen. De site werd ontwikkeld in drie talen.

site design / promotie / banners / vormgeving van wedstrijd acties

reuzenhof

Brasserie reuzenhof vroeg een toegangelijke site te ontwikkelen waar je eenvoudig de menukaart kan terug vinden maar ook de dagsuggesties. Daarnaast wilden ze up-to-date zijn met de sociale media en eenvoudig zelf kunnen bijwerken. De site is ontwikkeld in Drupal, cms en daarnaast is de site volledig responsive.

site design / positionering / CMS / responsive / social media